Pagina's

dinsdag 8 november 2011

Glitter is hot!

Zoals jullie weten hou ik heel erg van stijl foto's. Glitter is hot deze winter, en ik hou ervan. Ik heb al een donkerblauw jurkje besteld voor de kerst en gala. Verder kocht ik vandaag een mooie zwarte glitterclutch bij de H&M. Vorig jaar kocht ik al een gouden pailletten jasje, en ik heb hem ook in het zwart besteld. Ik ben klaar voor deze vrolijke glitterwinter. Ik vind het echt super leuk. Als je ook opzoek bent naar leuke glitteritems dan is de H&M een goede aanrader. Daar zou ik binnenkort een artikeltje over maken. Glitter word snel gezien als iets ordinairs. Maar als je het goed matcht kan het heel klassiek en stijlvol zijn. Daarom heb ik 4 outfits van MTV awards voor jullie gevonden. En kunnen jullie kijken hoe het ook kan met glitters en pailletten. Gaan jullie je uitleven met glitters deze winter? Ik ben benieuwd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten