Pagina's

dinsdag 1 november 2011


WIE houdt er nou niet van tassen? Op My New Bag heb ik het assortiment eens door zitten kijken en er toch wel  een hoop bij die me wel heel leuk lijken. En de prijs is ook nog eens prettig!
Je kan op deze website namelijk voor 20 euro al een nieuwe tas scoren. De prijzen variëren van €20 á €25 tot €120 en ook qua stijlen is er voor ieder wat wils. Lekker gemakkelijk dus!

Maar, speciaal voor mijn lezers kan ik de prijs nóg aantrekkelijker maken. My New Bag heeft mij namelijk een kortingsactie aangeboden met de code kimterstege15 kan je 15% korting krijgen op je aankoop.
Deze kortingscode duurt tot en met 1 december 2011. En je kunt hem zo vaak mogelijk gebruiken. Geef de code ook aan iedereen door die hem graag zou willen hebben.
Ik ben daarna het assortiment ( ze hebben gewone tassen, luxere leren tassen, en natuurlijk een sale afdeling)  nog eens door gaan spitten en ik vond er toch wel wat erg leuke dingen bij zitten. Een aantal van mijn favorieten zijn deze tassen onderaan de pagina.
Ze hebben ook nog andere dingen zoals tassenhangersportemonnees en armbanden.

Maar ook organiseert ze thuis party’s. Dit lijkt me heel erg leuk om te doen als bijvoorbeeld een girls night!


Je kan de volgende code gebruiken: kimterstege15 
Binnen NL hebben wij geen verzendkosten en naar België €7,50
 


Miu beige € 46,95



David Jones Delia € 44,95


Emma turquoise / oranje / chesnut / donkerblauw € 84,95





Portemonnee zwart € 15,00



Geen opmerkingen:

Een reactie posten