Pagina's

donderdag 30 juni 2011

Adidas Horloge

Onlangs kreeg ik van mn ouders een adidas horloge. Echt super vet natuurlijk. Ik had afgelopen zomer al een oozoo horloge gekregen voor mn verjaardag. Maar een adidas horloge stond hoog op mijn wishlist. Een adidas horloge is net wat sportiever dan mn oozoo horloge, die ik ook nog steeds graag draag. Nu heb ik twee horloges, in twee verschillende stijlen. Handig dus! Een horloge kan een outfit echt maken en ik draag mijn horloge altijd. Niet alleen omdat het handig is, maar ook omdat het gewoon een prachtig sieraad is.


Voor jullie heb ik een persfoto van adidas opgezocht. Deze rode vind ik ook heel erg leuk. Ze hadden hem niet in de winkel waar ik hem heb gekocht maar, ik ben wel blij met mijn blauwe want ik draag bijna altijd blauw. Eigenlijk heb ik altijd wel iets blauws aan, en zo kan mn horloge altijd!

Dit is hem dan! Mn lieveling, mn blauwe adidas horloge in zn mooie blauwe doosje. Lekker opvallend, sportief maar ook chic! Het horloge kost 69,90. Wat wel wat centen zijn, maar ik vind het opzich niet duur voor een horloge die je elke dag draagt.

En meestal draag ik mn horloge zo! Met drie blauwe armbandjes van BIBA. Ik heb een aantal bandjes van BIBA. Ook nog in de kleuren grijsbaluw, groen en roze. Maar bij mn blauwe adidas horloge draag ik altijd deze drie blauwe bandjes.

Je hebt ook nog digitale adidas horloges, maar ik heb liever een horloge met een echt klok.
Nu een vraagje aan jullie, wat voor een horloge hebben jullie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten