Pagina's

zondag 26 juni 2011

Gosh Mono Eye Shadows

Zoals ik al eerder vertelde , kwam Gosh al een tijdje geleden kwam met een nieuwe collectie. Daarbij zitten ook de Gosh Mono Eye Shadows. Er zijn 8 verschillende nieuwe mono's en dat vind ik erg leuk. Er zijn een aantal kleuren waarmee je makkelijk een nude look kan maken. Er zitten mooie aardetinten bij. Maar ook wat heftigere kleuren. Voor ieder wat wils dus.

Onlangs heb ik 3 Gosh Mono Eye Shadows gekocht. Namelijk in de kleuren:
- 002 Turquoise
- 004 Metallic grey
- 006 Black


002 - 004 - 006


Ik ben echt dol op de verpakking van deze oogschaduws! Het geeft een heel chique gevoel omdat er een extra  doosje omheen zit, het doosje heeft dezelfde kleur als de oogschaduw zelf! De verpakking doet me trouwens een beetje denken aan MAC, en dat geeft dus een erg fijn gevoel. Verder vind ik het doosje ook heel mooi: zwart en rond met ook een doorzichtig stukje waardoor je de kleur goed kan zien. De kleurtjes vind ik alledrie heel mooi! 002 Turquoise is een mooie turquoise kleur, maar wel erg poederrig. Je moet deze kleur een paar keer aanbrengen voor een goede dekking maar hij blijft wel goed zitten met een goede oogschaduwbasis. Het is niet dat de pigmentatie helemaal slecht is maar ik had beter verwacht. 004 Metallic grey is een beetje donkergrijs/zwart met donkerblauwe shimmer. Niet zo’n standaard kleurtje! Het pigment vind ik helemaal goed is minder poederrig en ik ben echt verlieft op deze kleur. Dit is zeker een aanrader en mooi om schaduw te creeëren in je crease.
Dan hebben we nog 006 Black, daarover heb ik vrij weinig te zeggen. Het is een standaard kleur zwart maar ik vind het pigment erg goed. Ik ben erg tevreden over deze 3 Gosh Mono Eye Shadows. De Gosh Mono Eye Shadows kosten 7,49)

Bij deze swatch zie je ook de lipstain swatch. Sorry hiervoor. Maar de swatch wilde er niet af.


Pluspunten:
- Verkooppunten; kruidvat
- Pigmentatie (behalve van 002 Turquoise)
- Prijs: 7,49

Minpunten:
- Pigmentatie van 002 Turquoise

Kopen?
Ja, ik ben benieuwd naar de andere Gosh Mono Eye Shadows van Gosh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten