Pagina's

vrijdag 24 juni 2011

OOTD #1

Outfit of the day #1

Zoals ik al vertelde kun je niet alleen over make-up en beauty hier lezen maar ook over mode.
Vandaag de allereerste Outfit of the day.
Wat heel vervelend aan de foto's is, is dat ik ze niet geroteerd krijg. Dit ga ik uitzoeken, maar voor nu kan ik er niks aan doen.
Deze outfit droeg ik naar een avondje naar de hockeyclub. En voor een borrel met mensen van de hockeyclub later die avond.
Ik draag een colbertje van de H&M, een donkerblauwshirtje van de H&M.
En een witte broek van de Pimkie.

Hieronder droeg ik donkerblauwe pumps van de Men at work.

En nog een keertje...!
Deze outfit is niet zo heel bijzonder. Lekker basic maar toch netjes.
Zoals je hier kan zien droeg ik ook mn adidas horloge!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten