Pagina's

woensdag 22 juni 2011

Herome W.I.C. nagellak kleur: Batch 101

Een tijdje terug kocht ik een lakje van Herome uit de W.I.C. (world inspired colours) collectie. Ik draag altijd nagellakjes en dan vooral in de kleuren rood-roze-paars.Ik kocht de kleur nummer 101 Batch, een paars kleurtje, die niet te donker is.
Het lakje zit in een langwerpig flesje van 7 ml wat gewoon gemiddeld is voor een nagellak. De meeste lakjes die ik heb bevatten namelijk 10 ml, voorbeelden van lakjes die 10 ml bevatten zijn: Catrice, KOH en Maybelline newyork.
De kleur is echt diep paars zonder enig glittertje erin. Zelf hou ik wel van dat soort lakjes.


Ik vind het lakje prettig werken. Een aantal van mijn Herome lakjes zijn vrij dik maar daar heeft deze geen last van. Ik vind het lakje erg fijn lakken en heb 2 lagen aangebracht. De dop ligt ook erg fijn in de hand en dat is zeker een pluspunt. Het lakje droogt gemiddeld snel op, niet vrij snel zoals mijn lakjes van Maybelline doen maar ik hoef niet langer dan 10 minuten te wachten Met een basecoat en een topcoat blijf dit lakje van Herome gerust twee dagen mooi op mijn nagels.

Zoals je kunt lezen ben ik erg tevreden over deze nagellak. Ik kan eerlijk gezegd geen nadelen verzinnen. De kleur is namelijk helemaal mijn smaak, het lakt prettig en de kwaliteit vind ik ook erg goed. De nagellak van Herome World Inspired Colours kun je o.a. kopen bij de douglas je betaald voor een flesje €7,50 wat wel een gemiddelde prijs is voor een lakje.

Pluspunten:
- Mooie kleur, die ik nog niet had in mijn stash.
- De prijs; 7,50
- Verkooppunten

Minpunten:
- De tijd voordat de lak droog is.

Kopen?
Ja, ik ben nieuwsgierig naar andere kleuren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten