Pagina's

woensdag 22 juni 2011

even voorstellen

Mijn naam is Marjolein en ik ben 17 jaar.  Mode en beauty/make-up zijn één van mijn grootste hobby’s, een aantal mensen in mijn omgeving zijn ook bezig met mode en make-up en daarvan heb ik veel geleerd.
Verder hockey ik nog een aantal keren in de week en daar heb ik veel plezier in. Dat komt door de gezelligheid op de club maar ook vanuit het team zelf.

Ik ben net klaar met mn examens wat ik helaas niet gehaald heb en volgend jaar gewoon ga knallen om dat wel te halen maar ik heb ervoor gekozen het begin te starten van deze blog na mn examens. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden hier en ik hoop dat je met plezier mijn artikelen zal lezen!
Voor eventuele vragen kun je mij mailen. Mail dan naar: beautyandstyle@hotmail.nl
Liefs,Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten