Pagina's

maandag 26 september 2011

3 Catrice nagellakjes

Voor mijn verjaardag op 10 september kreeg ik 2 nagellakjes, en zelf kocht ik ook nog in die week een mooi nagellakje van Catrice. Natuurlijk wild ik die swatches even met jullie delen. Zelf vind ik het erg mooie kleuren en heb ik de twee paarsige lakjes ook met een matte Top-Coat gedragen wat ook een heel tof effect gaf.



De 3 lakjes die ik voor jullie geswatched heb zijn v.l.n.r. op de foto:
  • Raspberry Fields Forever
  • Let's Mauve on
  • Purplelized


De verpakking is wat iedereen van Catrice gewend is, simpel! Ookal zijn het nieuwe lakjes, de verpakking is hetzelfde gebleven. Catrice heeft dus alleen nieuwe kleuren uitgebracht. Bij het openen van de nagellak komt er een gemiddelde brush van grote tevoorschijn. Deze brush bevat zachte haartjes waardoor je er precies mee kunt werken. Na twee laagjes dekt dit lakje perfect en blijft gemiddeld drie dagen zitten. Bij de twee paarse lakjes met shimmer werk ik liever met drie hele dunne laagjes.

1 opmerking:

beautyforgirls zei

Dat linkse lakje is heel mooi.
Liefs, xxx

Een reactie posten