Pagina's

woensdag 21 september 2011

V&D prijzencircus

Jaja, het prijzencircus begint morgen (donderdag, 22september) bij de V&D. Iets wat ik toch altijd wel erg leuk vind. Morgen heb ik maar 2 uurtjes les en heb daarna met mijn moeder afgesproken naar de prijzencircus met haar te gaan. Prijzencircus betekend prachtige merken en producten voor lage prijzen! Zo had ik laatst al een artikel over Sephora actie 3 producten voor 10 euro. En nu heb ik nog een aantal kortingen te laten zien, namelijk; 20% korting op alle geuren vanaf 75ml. Maar pas wel op 20 % korting op geuren van 75 ml is bij alle ici’s in V&D en dus niet bij Sephora. Ook bij Sabon in de V&D kun je lekker winkelen met korting.
20% korting op alle geuren van 75 ml

Lekkere sabon producten.

1 opmerking:

beautyforgirls zei

Geweldige actie.
Liefs, xxxxx

Een reactie posten