Pagina's

donderdag 29 september 2011

Shopping 26 september 2011


Voor mijn verjaardag had ik een paar leuke kadobonnen gekregen. Een paar heb ik er nu besteed. Zo leuk winkelen is dat met kadobonnen hihi. Ik kocht 3 paar oorbellen bij de pieces. 2 paar knopjes, terwijl ik normaal vaak grote oorbellen draag maar wilde dit weleens proberen. Verder ging ik nog even bij de etos langs en kwam van L'oreal 2 mooie blushes tegen; Rose Bonne Mine/Rosy Cheeks dat is nummer 165 een knal roze, Vrai Rose/True Rose dat is nummer 115 een licht roze. Verder kocht ik ook nog een mooie paarsige kleur oogschaduw van Bourjois namelijk nummer 13.

Ik moet zeggen dat blush nummer 115 in de tussen tijd tot mijn favoriete is gaan horen. Ik gebruik al 2 weken geen andere blush meer en dat komt zelden voor. Een aanrader dus, vooral voor mensen met een lichte huid zoals ik.

1 opmerking:

beautyforgirls zei

Wat een leuke dingen. Ik ben heel benieuwd naar de swatches.
Liefs, xxx

Een reactie posten