Pagina's

zondag 25 september 2011

Moon Minerals


Laatst ontving ik een leuk pakketje van Moonminerals.nl . In dat pakketje zat een erg mooie poeder oogschadig. Een erg mooi pigment. De make -up van Moonminerals is zoals de naam al een beetje zegt; Minerale make-up.

Dit zegt Moonminerals zelf over de make-up.

Minerale make-up is een make-up die gemaakt is van puur natuurlijke mineralen. Hierdoor zijn de producten lang houdbaar.
Zeer geschikt voor de gevoelige huid en de huid met acne, rosacea, couperose.
Minerale make-up heeft een hoog waterproof gehalte, u kunt er gerust mee zwemmen. Zincoxide en titaniumdoixide geven uw huid een natuurlijke UV bescherming. Omdat onze producten geen chemische ingrediënten bevatten blijft uw huid optimaal gehydrateerd en voelt zacht, schoon en licht aan. U merkt niet dat u make-up draagt.


Zelf vind ik het een pluspunt dat het minerale producten zijn. Zeker ook omdat ik erg gevoelige ogen heb. Ik vind de pigmentatie die het product afgeeft goed. En al helemaal in prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben erg te spreken over dit product en ga snel nog het een en ander bestellen. Heb nog wel wat wensen qua kleurtjes en producten!

Pigmentatie
Kleur: Moonkiss
Prijs: 2,25

Wat vinden jullie van deze producten?

3 opmerkingen:

Céleste zei

Zijn fijne producten

beautyforgirls zei

Ik kende de webshop nog niet, maar ziet er goed uit.
Liefs, xx

marjolein zei

artikel wordt uitgebreid, het ging mis vd week!

Een reactie posten