Pagina's

vrijdag 2 september 2011

All about Konichito!

Hi allemaal,

eventjes een post voor mijn nederlandse lezers! Ik heb een leuke webshop ontdekt genaamd "Konichito". Allemaal leuk en aardig, maar wat is Konichito eigenlijk? Konichito is een leuke webshop, wat je er kunt kopen? Accesoires, en lady's, accesiores kun je nooit genoeg hebben!

Armbanden

Deze Vintage bedelarmband vind ik echt leuk! (€8,90)

Prachtige armband met allerlei bedeltjes, zoals uiltje, sleutel, bloem, blaadjes, parels etc. Armband is voorzien van 3 lagen kettingen.

Ook deze Cute ribbon pearl armband is super leuk, en betaalbaar. (€7,90)

Klassieke armband met kraaltjes, Dali klokje, munt en een stoffen strikje.

Oorbellen

OMG, how cute? Deze Cute Bunny oorbellen zijn te schattig! (€5,90)

Ook deze Witte Roosjes zijn super schattig en over bij te dragen! (€4,90)

Kettingen

Deze Beautiful Peacock ketting is zo leuk, ik wil hem echt bestellen. (€7,90)

Prachtige pauw met imitatie veer en een grote druppel steen aan de onderkant

De Coinketting vind ik ook echt leuk, ik heb namelijk wat met kruisjes..Ook al ben ik niet gelovig. Ik vind ze gewoon mooi. (€7,90)

Leuke ketting in diverse lagen en verschillende bedeltjes, zoals munten en kruisjes

Ook hebben ze onder de categorie overige leuke sleutel/mobiel hangers en portemonneetjes.

En als je iemand een cadeau wilt geven hebben ze ook nog super leuke cadeau verpakkingen!

Ik vind Konichito een leuke shop omdat ze leukere sieraden als de Claire's of six hebben. Deze kettingen en oorbellen hebben net iets speciaals. Dit vind ik juist erg leuk! Ik hoop dat jullie een kijkje nemen op de site en eventueel wat kopen!

Laat me weten als je wat koopt, en zo ja wat je koopt! Ben benieuwd!



Ook te lezen op mijn eigen blog :

Make up, beauty and Fashion Blog. With How-to video's, tips and tricks and even more! Check it out now!

1 opmerking:

Anoniem zei

ik wil zelf een armband maken met zo van die dingen aan maar ik weet niet hoe dat moet

Een reactie posten