Pagina's

vrijdag 7 oktober 2011

geshopt! 5oktober

Ik heb geshopt, en Hoe?! Echt enorm veel. Ik heb me helemaal uitgeleefd! Ben er enorm blij mee, maar nu mag ik even niet meer shoppen. Behalve een vestje wat ik op het oog heb, maar verder NIKS! Kijk gezellig mee naar mijn aankopen!


alle aankoopjes

Toen ik gister ging winkelen kwam ik even bij de etos. Daar zag ik dat de etos de L'oreal producten voor licht, midden en een donkere huid
bij elkaar had gezet. Voor elke categorie waren er drie foundations, één poeder, één concealer, één blush, twee lipsticks. Heel handig dus. Zo weet je precies
wat bij jou huidtint past. Over de make-up van L'oreal ben ik altijd erg tevreden. De blush voor de lichtere huid had ik al eerder gekocht, zoals
jullie in mijn vorige shoplog konden zien. Ik kocht de concealer, alle 3 de foundations voor de lichtere huid, de poeder, blush. Verder kocht
ik één lipstick voor de lichtere huid en een voor de middenkleur huid. Als jullie willen kan ik over de lichte huidproducten een artikel maken. Verder kocht ik van L'oreal Elvive 2 sprays voor mijn haar. Waar ik veel goede verhalen over hoorde. Eentje voor glanzend, lang haar. En een voor gekleurd haar. Ik heb een paar plukken in mn haar iets blonder gemaakt en daarom wilde ik dit ook even proberen.

Verder kocht ik bij  het Kruidvat een Catrice smokey eyes palletje. Waar ik heel lang geleden iets over las bij misslipgloss.nl en toch maar eens wilde uit proberen. Verder kocht ik een nagellakje van Catrice, een rode met glittertjes. En een groen oogpotlood van Catrice. Allemaal niet echt bijzonder.


etos en kruidvat aankopen

Bij de HEMA ben ik goed geslaagd voor een set; muts, sjaal en wanten die bij elkaar horen. Verder heb ik nog een andere muts gekocht (de bruine).
Verder komt het bij mij amper voor dat ik make-up producten helemaal opgaan maar de Hema foundation is het toch wel gelukt. Ik kocht de foundation
nogmaals. Dan heb ik altijd een goede thuis liggen. Verder kocht ik nog drie oogschaduwkwasten. Het bonnetje heb ik niet bewaard. Maar de sjaals, mutsen en wanten
kosten volgens mij 11,95 per stuk.


Hema aankoopjes

Bij the bodyshop ben ik flink losgegaan. Ik schaam me er ook een beetje voor. The shimmercubes. Bij misslipgloss heb ik er vaak over gelezen en de bruine
stond hoog op mn wishlist. Laatst kwam er ook nog artikel over de andere shimmercubes van the bodyshop online op misslipgloss. En opnieuw werd
mijn hartje gestolen door een van de shimmercubes, ditmaal was ik verkocht aan de groene. Toen ik in the body shop eenmaal aan het swatchen was
geslagen bij the body shop. Kon ik niet meer kiezen, de een vond ik natuurlijk wel wat mooier. Ik besloot niks te kopen en erover na te denken. Maar de
hele tijd in de stad bleven ze in mijn hoofd hangen en omdat er een aantal mindere dingen waren gebeurd besloot ik dit als kadootje aan mezelf te geven.
5 shimmercubes in de kleuren nummer:
Ik ben er echt helemaal happy mee! Echt waaauw, en heb er een paar looks meegemaakt en leuke complimentjes over gekregen. Deze shimmercubes
kosten 22 euro per stuk.


Deze 3 vind ik het mooiste


Alle 5 de shimmercubes

Bij de six kocht ik een paar rode oorbellen en een rode ring. Rood vind ik de laatste tijd een leuke kleur om te dragen. Lekker opvallend maar om
het af en toe in mn kleren terug te laten komen vind ik erg leuk.
Ring: 4,95
Oorbellen: 4,95


Six aankoopjes

Daarna ben ik gaan lunchen in de stad en zijn we naar de WE gegaan. Ik vond dat ze leuke dingen daar hadden hangen. Het hemdje wat ik heb gekocht
was iets wat al heel lang wilde hebben. Maar ik wilde echt een leuke, iets wat ik vaak zou gaan dragen. Per toeval liep ik er tegenaan, en ik vind hem zo leuk.
Wel fleurig, ik word er in ieder geval heel happy van. Hij was ook nog eens in de sale. Dus nu heb ik hem voor 19,95 kunnen scoren. Per toeval kwam ik ook nog
een leuk groen jurkje tegen. Een aparte print. Waar ik ook erg gelukkig van werd. Dit is niet iets wat ik erg vaak zou dragen, maar wel met plezier zou dragen.
De prijs hiervan weet ik niet meer. Volgens mij 49,95 euro.







Bij de Vero Moda kocht ik een jasje/colbertje in de kleur rood. Ik wilde graag een rood item in mijn klerenkast hebben voor de herfst/winter zoals ik net al vertelde.
Dit jasje koste mij 44,95 en kocht ik bij de different.



Als laatste kocht ik nog een donkerblauw hemdje. Wit basic T-shirt, en een wit met zwart gestreept shirt bij de H&M.  Heel simpel. Maar laatst moest ik jammer genoeg
wat basics wegdoen, en daarvoor moesten natuurlijk wel nieuwe shirts komen. Altijd handig. Dze staan niet op een foto!

Laat maar weten wat je graag wilt zien in een artikel. Dan ga ik kijken welke jullie het leukste vinden en maak ik daar artikels over!
Liefs

1 opmerking:

beautyforgirls zei

Wat een leuke dingen allemaal. Ik heb vandaag ook even wat leuke kleding gekocht bij de H&M.
Liefs, xxx

Een reactie posten