Pagina's

zaterdag 15 oktober 2011

Leuke websites!

Hoi,
ik wil jullie eens wat leuke sites aanbevelen! Zelf koop ik er af en toe wat of heb ik wel eens wat voor een review gekregen ofzo.


Ten eerste Born Pretty Store, heb hiervoor nog een leuke 10% kortingscode: KTSK31.
Dit is zo'm leuke shop, ze hebben ALLES, en gratis verzenden is ook lekker.. Hier heb je de pagina met al mijn artikels over hen (helaas mag ik die niet hierop publiceren:(!). Neem echt een kijkje, het is het zeker waard!


Ten tweede heb ik voor jullie Sigma Beauty in de aanbieding:D Ook hier weer enkele posts daarover. Sigma verkoopt mega goede kwasten (sets). Ze zijn echt goed (maar helaas daardoor ook duur...)


Hopelijk nemen jullie een kijkje, en laat me weten wat jullie ervan vonden!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten