Pagina's

donderdag 27 oktober 2011

september - oktober

Ik wil jullie elke 2 maanden een samenvatting gaan geven van wat ik allemaal heb gedaan aan de hand
van foto's. Daarbij vertel ik ook het een en ander.

Na 3 maanden vakantie te hebben gehad had ik er toch wel weer zin in naar school te gaan.
Voor mij zo het een start zijn zonder mn vriendjes en vriendinnetjes, de meeste waren geslaagd.
Een vriendin samen met mij niet, maar zij koos ervoor de vavo te doen ik had besloten heel 5havo opnieuw te gaan doen.
Het was de eerste twee weken enorm wennen moet ik zeggen. Maar nu heb ik het allemaal erg leuk.

Toen ik in klas 1 zat op de havo waren ze al bezig met nieuwbouw plannen, maar dit leerjaar was het dan eindelijk zover
we mochten het nieuwe gebouw in.


 
In september begon ook mijn hockeyseizoen weer, echt heerlijk vind ik het om te hockeyen. Het is ook hartstikke
gezellig in het team en we maken er altijd een feestje van op zondag.


10 september werd ik 18, heel bijzonder vond ik dat niet maar ik had er wel heel veel zin in. Ik heb een ontzettend
leuke verjaardag gehad met vrienden en familie en daarna zijn we nog even de stad in gegaan met de meeste mensen.
Heel gezellig!



In de maand september kocht ik ook mijn eerste paar uggs. Zwarte. Maar helaas heb ik ze eergister
terug naar de fabriek moeten sturen omdat ze kapot waren. Zelf vind ik het schandalig, ze kosten 210
euro en ik heb van meerdere mensen vernomen dat ook bij hen de zwarte uggs kapot zijn gegaan.

23 september was het dan eindelijk zover, de opening van de school. We hadden er al les in gehad maar nu
werd de school officieel geopent, met theater en dans.

Zaterdag 1 oktober was het nationale glamourday. Een heleboel winkels doen daaraan mee in de stad
en je krijgt dan op vertoon van je glamour korting op vele artikels in winkels zoals only, veromoda en america today.
Zelf kocht ik een tussenjas bij de only.


De kwalificatie die het Nederlands elftal moest voetballen op vrijdag 7 oktober was tegen Moldaviƫ. Mijn
ouders hadden kaartjes gekocht, en samen met mijn ouders en broertje ben ik naar de kuip gegaan
naar deze wedstrijd. Heel mooi voetbal was het die avond niet, het werd jammer genoeg ook maar 1-0
maar een gezellige avond was het wel!


Mijn nicht woont sinds een tijdje samen met haar vriend in Utrecht. 8 oktober ging ik daar heen. We hebben
een erg gezellige dag gehad en 'savonds samen gekookt. We gingen zelf raffioli maken wat erg leuk
was en lekker was. Het was goed gelukt.



In oktober begint ook de herfstvakantie natuurlijk. Ik heb daarvan erg genoten!

Vrienden van mij wonen in Roosendaal, en omdat dat 1,5 uur voor mij met de trein is zie ik hun jammer genoeg
maar een paar keer in het jaar. Deze keer ben ik met hen gaan stappen in Breda, ik nam een vriendin mee omdat ik anders
het enige meisje zou zijn. In een vreemde stad vind ik het niet zo fijn om als enigs meisje te zijn:$! Erg gezellig was dat en we begonnen
al om 16.00. Dit was zo'n leuke en een gezellige avond dat ik het snel weer wil gaan doen. Echt ik heb een hele leuke middag
en avond gehad.


Afgelopen dinsdag ben ik heerlijk naar arnhem geweest om te lunchen en te winkelen. Ik heb alleen oorbellen gekocht, verder niks.

Verder ben ik heel lui geweest deze vakantie. Ook heel veel geleerd voor toetsen. Maar wel een leuke vakantie tot nu toe. Vanavond ga ik een dansje doen in de stad en van het weekend ook nog veel leren en er toch nog wel een leuk einde van de vakantie van maken!

Liefs!

1 opmerking:

beautyforgirls zei

Wat leuk al die foto's. Je verjaardag springt er natuurlijk uit.
Liefs, xxx

Een reactie posten