Pagina's

zaterdag 22 oktober 2011

L'oreal producten revieuw

Zoals ik laatst al liet zien had ik goed geshopt. Vandaag begin ik met het eerste artikel over die geshopte spulletjes. De spullen van L'oreal. Zoals ik al vertelde kocht ik alle producten die bij de nieuwe lijn horen van l'oreal. L'oreal kwam laatst uit met een nieuwe lijn. Een lijn die bestaat uit drie huidtinten. Van de lichte huid, naar middel en de donkere huid. Zelf heb ik een lichte huid en koos ik dus ook voor deze producten om te testen voor jullie.


Foundation C1 & compact powder voor de lichtere huid.

Ik kocht drie foundations, één poeder, één concealer, twee blushes en een mascara.
Mijn kleur van mijn huid zit tussen C1& C2 in. Ik doe van beide een druppeltje op de bovenkant van mijn hand en meng deze zo met elkaar. Dan heb ik echt de perfecte kleur. Ik breng deze rond 8.00 's morgens aan op mijn gezicht en met een poeder erover heen blijft ie ongeveer tot 16.00 goed zitten. Het is jammer dat je hem dus moet bijwerken maar voor een foundation rond de 10 euro vind ik dit een goed product. Zoals ik al vertelde doe ik over mijn foundation de poeder die bij de lijn van de lichte huid hoort. Samen vind ik ze goed werken. Ik breng de poeder wel zo aan dat ie niet goed zichtbaar is. Ik gebruik verschillende blushes, werk dus niet dagelijks met dezelfde. Ik heb 3 blushes van l'oreal en ben over alle 3 erg tevreden. De blush die bij deze lijn hoort is een hele lichte onopvallende blush. Zelf breng ik van deze foundation 2 lagen aan zodat je hem subtiel ziet. Deze blush heeft als naam een nummer, wat ik zelf altijd jammer vind, maar het is 115. Een concealer gebruik ik niet elke dag. Ik heb het geluk dat ik amper, of bijna nooit puistjes heb. * Even op hout dit afkloppen haha!* Maar hier heb ik echt geluk mee. Ik heb weleens een rood plekje maar ik vind het niet erg als men dit kan zien. De concealer houd het iets minder lang uit dan de foundation en je pukkeltje is dus iets sneller zichtbaar. Hoe dit kan zou ik niet weten maar neem de concealer dus altijd mee in je tas. Verder ga ik wel opzoek naar een fijne concealer want ik had vandaag voor het eerst deze concealer mee in m'n tas en toen ik mijn make-up even bij wilde werken was het dopje van de concealer. Verder zit er een kwastje aan de concealer dus vast. Aan het dopje aan de achterkant moet je draaien en zo komt tussen de haren van het kwastje concealer te zitten. Dit vind ik zelf niet heel fris omdat je deze concealerkwast nooit schoon kan maken. Over de concealer ben ik dus niet heel tevreden. Als laatste hebben we nog de mascara. Dit is voor mij een gewonde mascara niet heel bijzonder. Hij is fijn, hij is goed. Hij maakt m'n wimpers goed zwart. Maar er is nog nooit een mascara voor mij uitgevonden die aan al m'n wensen voldoet! Ik denk dat dit voor alle vrouwen geldt.
Verder zat er nog een lipstick bij. Het is een erg mooie kleur, maar wel een opvallende kleur. Voor een nude look. Daarom blijf ik mijn oude vertrouwde essence LE lipstick gebruiken ( die bijna op is) voor een nude look of een lippenbalsem!
Al met al ben ik dus best enthoussiast over deze lijn van l'oreal. Een fijne foundation, mooie blushes een goed werkende mascara, alleen over de concealer ben ik minder te spreken.

Dit waren mijn kruidvat aankopen van laatst toen ik dus alle l'oreal producten kocht.
Dit zijn dus een aantal producten waar de revieuw over gaat.

Verder nog een tip. De blushes van l'oreal zijn samen met de blushes van bourjois mijn fijnste blushes van de drogisterij merken!

Kusjes

1 opmerking:

beautyforgirls zei

Ik gebruik de poeder van L'oreal Paris altijd. Die is zo fijn.
Liefs, xx

Een reactie posten