Pagina's

zaterdag 15 oktober 2011

inspiratie mode herfst

Als je naar de mode kijkt van deze winter kom je een aantal opvallende dingen tegen.
We zien veel kleur. Colourblocking mag nog steeds, jaja! Zwart,wit,grijs en bruin
de veilige kleuren blijven gewoon. Dus je kunt nogsteeds voor veilig gaan. Of
weer matchen met een leuk kleurtje.
Cobaltblauw (een van mijn favoriete), rood, donkergroen, bordeauxrood, okergeel, paarsblauw
allerlei kleuren waarmee je deze winter uit de voeten kunt. Een andere trend deze winter is leer.
Wat ik best een moeilijk item vind, hoe match je dit nou zonder dat het ordinair word. Ja
dat is lastig. Gelukkig helpen veel inspirerende modeblaadjes me hier wel mee. En dan als
laatste iets waar ik erg gelukkig van word. Terwijl ik dat niet van te voren had verwacht. Glittertjes.
Ik zie me al lopen met kerst, in een glitterjurkje met panty en hakken. Verder zou ik deze trend
wat subtieler dragen maar een klein glittertje ergens vind ik een leuke toevoeging.
Hieronder heb ik wat leuke inspiratiefoto's voor jullie gevonden.
Al deze foto's komen van verschillende modeblogs,








1 opmerking:

beautyforgirls zei

Wat een mooie inspiratie foto's.
Liefs, xxx

Een reactie posten