Pagina's

zaterdag 6 augustus 2011

Fashionblog

Modeblogs bekijken, lezen en nog meer kijken. Daar kan ik mezelf een hele dag mee vermaken.
Natuurlijk heb ik ook een aantal favoriete blogs en die wil ik graag met jullie delen.
Ik ga een voor een mijn favoriete aan jullie showen. Vandaag begin ik met nummer 1.

Cindy, van http://www.glamour-blog.com/, is een meisje die mij heel veel inspireerd.
Wat ik heel tof aan haar vind is dat ze veel mixt en matcht en lekker veel kleur gebruikt in haar
outfits. Ook houdt ze net als ik erg veel van colbertjes!


Ik heb haar een aantal vragen gesteld die zij hieronder beantwoord.

Mezelf omschrijven in 50woorden?Ben iemand die steeds voor haar doelen & dromen gaat, ookal is dat soms niet makkelijk. Verder hou ik ervan om mensen te inspireren en inspiratie op te nemen van anderen! & verder; zoals de meeste bloggers is fashion, en alles wat er rond leeft, mijn leven.

Hoe zou je je stijl omschrijven?
Mijn stijl is tegenwoordig vrij klassiek met wat details die mogen opvallen.

Shop je veel? En zoja, hoe vaak?
Momenteel zit ik met een shopverbod maar anders winkel ik toch minstens 1x per week, en ook veel online!


Ben je van de dure merken of meer van de low-budget vondsten?
Low budget is mijn ding, maar de goede basics zijn wel duurder!

Wat is volgens jou de modetrend van dit moment en wat gaat er volgend seizoen hip worden?
Op en top herfstkleuren, die zijn jaren uit geweest maar nu helemaal weer terug! Ook pleated skirt zijn in! & metaal kleuren!

Wat zou jij nou nooit dragen?
Ik zeg nooit nooit, maar nog steeds vindt ik die crocs afschuwelijk.


In welke stad shop je het liefst en wat zijn je favoriete adresjes?
Ik ga heel veel in Antwerpen, vooral omdat het makkelijk bereikbaar is, maar brussel is ook geweldig!
Adresjes in Antwerpen; jutka & riska, SN3, MAJE


Heb je nog een geheime fashiontip voor de lezers?
Het maakt niet uit wat de trend is of wat hip is, jij bent degene die je stijl uniek maakt! Probeer niet te kopieren maar er inspiratie uit te halen om zo je eigen look te creeƫren :)







2 opmerkingen:

Stiene Saenen zei

Cindy heeft echt een leuke stijl :D

Anoniem zei

Jaa, erg leuk, vrolijk en vrouwelijk!

Een reactie posten