Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

Hi Everyone!

Hey allemaal,
Zoals jullie al konden lezen, kom ik ook op deze blog.
Laat ik mezelf maar eerst even voorstellen. Ik ben dus Kim, ben 16 jaar en woon in Groesbeek. Zelf ben ik alweer bijna een jaartje bezig met mijn eigen blog All about make up! Eerst was het plan dus make-up, maar dat is gaan der weg uitgebreid naar haar, fashion en beauty. Mijn eigen blog is in het Nederlands evenals in het Engels. Dit is makkelijker omdat ik ook video's op mijn YouTube Channel  in het engels zet. Zodat ik een internationaal publiek heb! Zelf ben ik al een stuk verder, en heb al veel reviews voor kleine als grote bedrijven gedaan. Jammer genoeg zijn deze alleen voor mijn eigen website All about make up! en komen deze ook alleen daarop te staan.
Wel ga ik hier zo af en toe posten, soms hetzelfde als op mijn blog en soms speciaal iets voor Beautyy and Style. Dit zal minimaal om de week zijn, maar je kan er van uit gaan dat het vaker wordt.

Als je dus op de hoogte wilt blijven van mij abboneer je dan op mijn YouTube Channel. En als je al mijn berichten wilt zien neem gerust zo af en toe een kijkje op All about make up!.
Jullie kunnen mij bereiken op beautyandstyle.kim@gmail.com

Liefs,
Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten