Pagina's

dinsdag 16 augustus 2011

Fashionblog

Vooor vandaag heb ik weer een nieuw interview met een van mijn favoriete modebloggers. Romy houdt de blog http://bohemianchic.creatorsofdesire.com/ bij met vele leuke en mooie foto's. De stijl die zij heeft past weer niet bij mijn stijl MAAR ik vind het wel een heel erg leuke stijl. Ze heeft altijd erg mooie foto's en ook leuke detailfoto's. Ik kan altijd lekker kijken op haar blog en ook bekijk ik nog regelmatig oude foto's/artikels!

  1. Hoe zou je jezelf omschrijven in 50 woorden? Ik ben een 25 jaar oude student uit Amsterdam met een lichte shopverslaving en een ik heb enorme liefde voor mode. Naast mijn studie en bijbaan blog ik onder de naam bohemianchic en sinds een jaar wordt het bloggen steeds serieuzer.
  2. Hoe zou je je stijl omschrijven? Mijn stijl is vooral erg comfortabel en een beetje boho, ik ben gek op het Boho Chic stijltje en de parijse boho stijl en laat mij hier dan ook erg door inspireren. Maar het moet vooral comfortabel en draagbaar zijn, ik zal nooit veel geld uitgeven aan enorm hoge hakken of andere niet makkelijk draagbare kleding. Daarnaast draag ik ook veel sieraden, ik ben gek op grote ringen, kettingen en armbandjes.
  3. Shop je veel?
    En zoja, hoe vaak? Ik shop regelmatig de ene keer koop ik maar 2 dingen in de maand en de andere keer koop ik wekelijks iets, het ligt er een beetje aan.
  4. Ben je van de dure merken of meer van de low-budget vondsten?
    Beide, ik combineer graag tweedehands/vintage/H&M met wat dure dingen. Van een koopje kan ik enorm blij worden maar van een prachtig item van Isabel Marant wordt ik even blij. Verder koop ik ook veel dingen tweedehands, ik speur altijd martkplaats en ebay af op zoek naar koopjes en ga ook gewoon naar tweedehands winkels en de markt.
  5. Wat is volgens jou de modetrend van dit moment en wat gaat er volgend seizoen hip worden?
    Deze zomer zag je heel veel felle kleuren en aankomend seizoen wordt gaan we veel Navajo geinspireerde items zien denk ik.
  6. Wat zou jij nou nooit dragen?
    Een tuinbroek
  7. In welke stad shop je het liefst en wat zijn je favoriete adresjes?
    Ik vind Amsterdam heel fijn en Parijs is mijn favoriete shopstad. In amsterdam ga ik graag naar de negen straatjes/ SKY op de herengracht en de noordermarkt.En in Parijs de Isabel Marant winkel en Antik Batik, Sandro, Maje en alle vintage winkels daar. Verder is Zolamanola in Utrecht een hele leuke winkel.
  8. Heb je nog een geheime fashiontip voor de lezers?
    Koop altijd iets omdat je het echt leuk vind en niet omdat iets "in" is, verder bij twijfel niet doen of hang het terug en denk er nog even over na.

Ik ben benieuwd wat jullie van haar stijl vinden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten