Pagina's

donderdag 11 augustus 2011

Geshopt H&M

Zoals ik van de week al vertelde had ik in de H&M catalogus veel leuke dingen gespot qua kleren. Van de week was ik even in de stad en heb ik een aantal leuke dingen gekocht. Een blauwe tregging, waar ik nog een foto binnenkort van post in een OOTD. Ik kwam een ander leuk colbertje tegen. Namelijk een grijze, bij de H&M. En die stond mij wel erg leuk vond ik. Leuker dan het andere colbertje.


DIt zegt de H&M erover: Getailleerde blazer van stevig tricot. Borstzak en zakken met klep voor. Versteviging van imitatiesuède op de ellebogen. Gevoerd.

Ook heb ik de zwarte enkellaarsjes meegenomen, die op mijn wishlist stonden. Ik heb ze al een keer aangetrokken en vind ze erg lekker lopen en ook erg leuk staan.


Binnenkort zal ik weer een OOTD plaatsen met een van deze artikelen!
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten