Pagina's

vrijdag 19 augustus 2011

Fashionblog

Sanne is een lieve en spontane meid achter http://www.wearefashion.nl/ . Op haar blog vind je een mix en match van lieve kleding gemixt en gematcht met stoere stukken. Dat is iets waar ik me heel goed in kan vinden. Lieve kleuren met iets hards. Iets waar ik veel inspiratie uit haal en ook door haar OOTD bestel ik vele dingentjes. Dat is iets wat alleen Sanne pas voor elkaar heeft gekregen!

1) Hoe zou je jezelf omschrijven in 50 woorden?
Ik ben spontaan, lief(kun je dat over jezelf zeggen) en eigenwijze jonge dame van 25. Mijn twee grootste passies zijn mode en beauty. Ik ben gek op mijn vriend, hondje en pony maar ook op mijn blog. Wat begon als hobby is eigenlijk uitgegroeid tot mijn werk. Ondertussen ben ik ook druk bezig met een geheim project!

2) Hoe zou je je stijl omschrijven?Mijn kledingstijl zou ik omschrijven als lief met een stoer randje.

3) Shop je veel? Zoja, hoevaak? Ik shop niet heel veel in winkels maar ik ben wel een fanatieke online shopper en ik ben toch maandelijks minstens twee keer aan het webshoppen.



4) Ben je van de dure merken of meer van de low-budget vondsten?Qua kleding geef ik niet veel geld uit. Ik word al heel blij van iets van de H&M, Primark, Zara of van Vila. Ook qua beautymerken heb ik niet een hele dure smaak
maar ik heb wel een paar duurdere producten in mijn stash zitten van bijvoorbeeld MAC, Benefit of Too Faced.

5) Wat is volgens jou de modetrend van dit moment en wat gaat er volgend seizoen hip worden?De trends op dit moment zijn denk ik: Kledingstukken van denim, shirts met grote prints, blazers en dan vooral de boyfriend blazers en de shorts. Trend voor aankomend seizoen zijn herfstachtige kleuren (Oker geel, groen, bruin en oranje), kleding geïnspireerd door jaren 70. En je ziet ook heel veel Aztec prints en vooral op poncho's en grof gebreide vesten/truien.

6) Wat zou jij nou nooit dragen?Sportschoenen, gewoon overdag als je bijvoorbeeld gaat shoppen. Deze schoenen zou ik alleen dragen als ik ook daadwerkelijk ga sporten.

7) In welke stad shop je het liefst en wat zijn je favoriete adresjes?Ik zeg dan Groningen omdat ik hier woon en dus ook het beste ken. Mijn favoriete straat in Groningen is de Folkingestraat, dit is een heel leuk en schattig straatje met hele leuke bijzondere winkeltjes. Zo vind ik Beadies en ToyToy erg leuk. Ook kun je heerlijk eten bij Puur! Natuurlijk vind ik de gewone grote winkelstraten in Groningen ook leuk en hier vind ik vooral de winkels Zara, H&M, Vila en Mango leuk.





8) Heb  je nog een geheime fashiontip voor de lezers?Koop kledingstukken die je op verschillende manieren kunt combineren en ook met verschillende stijlen kunt dragen, bijvoorbeeld een witte blouse. Een blouse  kun je combineren met een jeans, netjes dragen met een pantalon en wanneer je kiest voor een langere variant kun je het zelfs dragen met een legging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten