Pagina's

maandag 8 augustus 2011

H&M Wishlist Augustus

De catalogus van de H&M viel al een tijdje geleden op de deurmat bij mij. Ik had er even snel doorheen gebladerd en wel een aantal leuke items gezien. Ik maakte een afspraak met mezelf dat de items die ik na de vakantie nog steeds erg graag wilde mocht kopen want anders kocht ik in een keer weer teveel en droeg ik sommige dingen misschien niet, wat best vaak gebeurd, en dat vind ik zonde. Vandaag gooide ik ook mn hele klerenkast omver en besloot een aantal dingen die ik nog nooit of een paar keer heb gedragen weg te doen en nu is het dus tijd om mn kast herfstproef te maken! In dit artikel laat ik drie items zien die ik sowieso wil gaan halen bij de H&M en hoop ze te kunnen bemachtigen!


Een donkerblauw lang colbertje stond al heel lang op mn wishlist. Ik draag erg veel en graag donkerblauwe kledingstukken maar had nog geen donkerblauw colbertje. Ook al heb ik best wat colbertjes, donkerblauw zat er nog niet tussen. Deze moest ik dus beslist kopen. Verder wilde ik graag een lang colbertje omdat ik vaker een langer colbertje pak dan een colbertje met een normale lengte.

In Italië zag ik vaak mensen met een groene, roze, aqua kleur, gele of andere kleur broek. Ook op veel blogs kwam ik ze her en der tegen en vond het erg leuk staan. Een camelkleur broek heb ik dan wel maar dit wilde ik ook graag proberen. Omdat ik het eerst uit wil proberen heb ik besloten met een tregging te beginnen en als dat me goed bevalt koop ik een mooie, goede andere kleur broek.

Ik denk dat deze enkellaarsjes mij heel goed van pas zullen komen, niet hoog dus comfortabel. Dat hakje geeft net iets meer aan een outfit en een makkelijke kleur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten