Pagina's

maandag 29 augustus 2011

Tag: Hoe nep ben jij?

Deze tag kwam ik tegen op twee blogs, namelijk; http://www.myfashionality.com/ & ohfashion.nl en bij Myfashionality besloot ik hem over te nemen omdat ik hem zo leuk vond.

Nou ga ik maar eens kijken, Hoe nep ben ik!?

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee nooit. ik snap ook zelf niet zo goed waarom andere mensen het zouden doen. Behalve als het met je gezondheid te maken heeft dan snap ik het natuurlijk wel, maar ik vind dat iedereen tevreden moet zijn met zichzelf. Ja ook jij!
Gebruik je valse wimpers?
Nee, echt bijna nooit. Vind het stiekem ook helemaal niet lekker zitten. Als ik een goede reden heb voor bij een feestje komt het weleens voor. Maar eigenlijk is dat maar zelden.
Draag je een weave of extensions?
Nee, nooit gedaan! Ik heb, vind ik zelf, mooi haar. Gelukkig maar, en dus vind ik het niet nodig om extensions te gebruiken.
Gebruik je iedere dag make-up?
Ja eigenlijk wel. Het komt echt zelfden voor dat ik een dagje zonder make-up doe. Maar ik schaam me niet om zonder make-up de deur uit te moeten.
Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Nee, behalve als het voor mn gezondheid is.
Kan je nog zonder make-up?
Voor een dagje wel. Verder zou ik niet zonder mn mascara, blush en foundation kunnen.
Draag je nepnagels?
Ja, heel af en toe vind ik het wel eens leuk om nepnagels te gebruiken.
Verf je je haren?
Nee, ook dit heb ik nog nooit gedaan! hihi!
Ga je onder de zonnebank?
Nee, Zelf hebben wij geen zonnebank en ik ga ook niet bij iemand anders onder de zonnebank. Op het hockeyveld creeer ik al snel een gezond kleurtje. Verder zou je met een beetje bronzer al een hele hoop kunnen doen.
Gebruik je selftanners?
Hier kan ik ook alleen maar nee opzeggen. Hte effect van de selftanners vind ik er namelijk niet mooi natuurlijk uitzien.
Heb je tattoo’s?
Nee. Maar ik ben er wel over aan het nadenken al een paar jaar. Nu zou ik het wel leuk vinden maar toch blijf ik denken op mn 40e vind ik het vast toch niet meer mooi. Ik denk dat ik er uiteindelijk noooit een zal zetten.


Heidi Montag: 10 operaties op één dag

Als ik mijn antwoorden zo eens zie, valt het eigenlijk heel erg mee. Ik merkte dat ik vaak nee moest zeggen. Ik ga deze tag denk ik over een jaar weer doen om te kijken of er dan verschillen zijn.  Ik vind make-up en beauty heel erg leuk. Maar het is niet het belangrijkste. Het gaat toch allemaal om je binnenkant. Be yourself!
Als je de tag overneemt, laat je het me dan weten? Ik ben heel benieuwd naar jou antwoorden! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten